Saturday, May 16, 2009

Rumah nenek

Oh itu kata aisyah lah bila ditanya kita nak ke mana ni?

Kami di Terengganu sekarang insyaAllah sampai selasa nanti. Tetiba terasa sungguh nak balik. Uh oh banyaknya list of foods nak kena cari nih..heheh.. 

Anyway, Happy Teachers Day untuk semua guru-guru.. Kalian memang insan berbudi.

4 comments:

::Umi Sufira:: said...

Kirim keropok lekor yer!:P

mirah said...

mimi, betul ke nak ni? :)

kakyong said...

selamat balik kg...

Ganu kat belah mane mirah..
kakyong dah lama tingin nak makan tapai ubi kayu goreng.. zaman kanak2 dulu, selalu makan.. tu pun sebab dok Ganu..

mirah said...

kakyong, kat besut. Oh pernah jumpa tu tapai ubi kayu goreng tp saya tak suka sgt..hihi..