Monday, May 11, 2009

m.c.

Saya mc hari ini gara-gara diarrhea awal pagi tadi. Tapi saya di ofis cuba selesaikan kerja apa yang boleh namun end up nya tulis blog. Haha..sekadar selingan nih, nak balik rumah jap lagi nih. Harus merehatkan diri bab kata Doktor tadi, biar walaubagaimanapun kita ni nak jadi supermom/ seperdaddy pun, kesihatan diri sendiri kena jaga. Tapi saya teringatkan kain 2 bakul yang belum dilipat kat rumah tu, maknanya by malam ni, kurang2 pun satu bakul kena settle lah kan.. :)

Lihatlah gambar terbaru anak-anak saya. Aisyah sedang menulis di meja, khadijah biasalah datang mengacau si kakak dan bangun berpaut di meja tu sendiri. Aisyah kena allergic di mukanya naik macam biji jerawat. Tapi nampak dah makin baik lepas sapu cream tu. Tengok lah tu aisyah siap pegang tangan khadijah supaya adiknya boleh berdiri seimbang. Apa yang penting? Kerjasama...

7 comments:

Sue.Aleen said...

mungkin khadijah tu ruam panas kot... eh sungguh la... baju berbakul di rumah ni tak berlipat..

Mommy Harith Hannah said...

Get well soon Mirah! =)

p/s : Saya ader tinggalkan komen kat previous entry, nnt mirah check ya! =)

me_czar said...

Moga cepat sembuh yer... Take care dear

lia said...

'kami xbesar, kami xkuat... bila bekerjasama, semua jadi mudah.... oooo kami anak umi...'

he3...

cepat sembuh ya mirah...

Fiza Rahman said...

Get well soon mirah :)

Unknown said...

salam mirah,

semoga cepat sihat... kakyong yg fulltime di rumah pun, berbakul2 juga tak berlipat... dpt lipat sikit, anak2 dah 'panggil'.. so baki2 tak lipat, sambung esok, baju yg esok 1 bakul lagi... hahah, ntah bila masa nak selesai semua..

mirah said...

kalian, thanx atas doa sembuh kalian. Alhamdulillah saya dah baik ni. Namun semalam saya tidak rehat di rumah pun. Selepas pergi bank tegahrinya saya pulang ke pejabat kerana ada kerja urgent perlu diselesaikan. Husband saya marahkan saya sebab degil..heheh..

K sue,
mmg ruam tp dah teruk sgt rupanya. Oh baju berbakul juga yea.. :)

Arnie,
oh psl ptd tu, nnt mirah tulis entry lain. Ada big news nih.. :)

me-czar,
thanx..

Lia,
ya ya betul tu, tapi kalau dtg angin si aisyah tu, dia lepuk juga adia dia tu.. :)

fiza,
thanx yea.. :)

kakyong,
haha betul tu tak tahu bila nak hbs. Pg tadi siap lipat satu bakul je, satu lagi mlm ni lah pula kot.. :)