Wednesday, December 31, 2008

Selamat tahun baru 1430H

Selamat tahun baru 1430H dan 2009M.
Lamanya rasa tak update blog (huhu). Tahun bersilih ganti, azam lama masih juga ada yang belum terlaksana. Apapun, ummi yakin keazaman dengan niat yang tulus itu adalah satu permulaan baik untuk sebuah penghijrahan. Penghijrahan yang membawa lebih kepada kebaikan. Yang paling utama, ingin memantapkan lagi diri di sampingNya. Moga diri ini tergolong dalam kalangan hamba-hambaNya yang diredhai dan diberkati.

Instead of that, i wanna be a a better wife for my husband, the best mother to the 2 kids, getting a permanent job or else, start thinking of pursue study.. Juga nak jadi anak yang baik untuk my parents and parents in law juga.

Intention lain?? Oh kalau nak list semua, sure banyak lah kan tapi as mentioned di atas, itu lah perkara asas yang ingin dibuat, insyaAllah kalau semua tu dapat dilaksanakan, keinginan lain akan dapat dipenuhi tanpa perlu rasa gusar. Moga Allah permudahkan niat ummi ini, and on top of that moga Allah sentiasa limpahkan kasih sayang dan rahmatNya dalam keluarga hambaMu ini..

No comments: