Thursday, September 17, 2009

Salam Lebaran


Salam Aidilfitri.
Di kesempatan ini, kami (mirah, faisal, aisyah & khadijah) mengambil kesempatan mengucapkan selamat menyambut aidilfitri dan semoga berbahagia di hari lebaran. Kami memohon berbanyak kemaafan di atas segala salah dan silap kami sepanjang perkenalan kita buat yang mengenali. Yang pasti, raikanlah aidilfitri ini dengan sederhana dan penuh rasa kesyukuran pada yang Maha Esa. Juga berhati-hatilah semasa memandu.

Pemergian Ramadhan ini pasti ditangisi oleh para ahli ibadat, berlalu sudah bulan penuh kerahmatan dan keampunan. Moga kita akan terus istiqomah beribadat padaNya dan Ramadhan ini menjadi titik mula kepada penghijrahan diri ke arah lebih baik.

9 comments:

ar.nie said...

Salam Aidilfitri Mirah. Maaf zahir & batin ya! Have a safe journey too... :)

fiza said...

Selamat Hari Raya utk mirah juga :), berhati2 di jalan raya.

mirah said...

arnie,
ya samalah kita.

Fiza,
ya utk fiza juga, hati2 di jalanraya.

Salwa said...

sis Mirah
selamat hari raya aidilfitri
please sms me ya
nak sgt number kak mirah
yg haritu dah hilang
sorry san gat
jemputlah ke rumah kami ye raya ni
teringin nak dukung khadijah...haritu jumpa masa gath dia duk dgn mama dia je :)

Nadiah Sidek said...

selamat hari raya juga buat kak mirah sekeluarga..

Hanisah Azhari said...

Salam kak mirah.. of course sy ingat akak. slalu ikut perkembangan akak n anak2 melalui frenster :)

InsyaAllah, kalau ada rezki, dapatla sambung belajar kt overseas. Nampak mmg best, tp byk cabaran bila berjauhan dr msia. kna kuat semangat..

mirah said...

salwa, ok insyaAllah nanti akak sms awak. Hphone akak rosak ni, hantar servis, skrg phone pinjam.
Selamat hari raya ya, maaf atas salah silap ya.

Nadiah,
ya selamat hari raya juga kat awak. Raya di perantauan ya, moga tabah di pagi raya.

Hanisah,
akk dah lama tak update frenster, dah concentrate pd blog je. :) belajar kat mana pun sama kan, masing2 ada cabaran..

ummi09 said...

akak.. selamat hari raya..maaf zahir dan batin.. huhu.. dah start nangis.. waaa.. nak balik mesia.. huhu.. takpelah, setahun jek.. cepat lah setahun..cepatlah... huhu

Jiey^Mien said...

Selamat hari raya buat Mirah sekeluarga..

Ampun dan maaf dipinta andai ada salah dan silap dalam berbicara..

Salam Syawal,
Jiey-Mien-Rayyan