Thursday, August 20, 2009

post -konvensyen

Majlis semalam berlangsung dengan jayanya. Alhamdulillah. Masa saya kena present supposed to be 15 min, tapi saya dah terlajak hingga 20 min, tu pun kalau tak sedar diri, mahu sampai satu jam. Haha. Sebab rasanya apa yang dicakapkan tu hanya sebahagian sahaja. Tapi, yalah masa amat terbatas kan. Bagi laluan untuk forum pula selepas itu. Apapun, saya seronok dapat berkongsi dengan semua audiences semalam. Gambar tiada. Masa saya presented the slides, suami sibuk melayan aisyah dalam erti kata lain bawa lari aisyah sebab takut dia berlari turun tangga nak datang dekat saya. Mujur khadijah baik saja dipegang staffnurse Hanim. Nanti saya upload gambar dan notes setelah dapatkannya dari pihak hospital.

Btw, puan vanidah imran pun datang tau semalam sebagai ahli panel forum. Saya tak terdaya nak tunggu nak bergambar dengan dia. Almaklumlah celebrity, memang ramai ambil kesempatan bergambar. Yang bangganya, dia menyusukan anak dia dengan susu badan hingga anaknya mencecah usia 2 tahun 4 bulan. That's well done kan.

I'll be very busy these two days, induksi akan habis jumaat ini, dan hari ini (khamis) dan jumaat ada audit dalaman di PTJ kami. And i've been appointed as KJ. Sapa yang involved dengan ISO ni pasti tahulah apa KJ tu kan. Sigh. A new challenge, but yet it's all about how you take it, i'm positive about it. It's time to challenge yourself. :)

Till then dear..

1 comment:

Dayah @ Real Ummu said...

alhamdulillah..dah selesai dan tahniah..lain kali leh request sejam utk mirah la ..hehehe

audit pulak ye...selamat ber'bz' la camtu..ISO apa pulak kali ni 9000? 14000?