Monday, December 14, 2009

Acheh to Langkawi

Seminggu tak ada di pejabat, memang terasa lama benar bercuti. Empat hari bertugas di acheh, kemudian terus ke Langkawi, bercuti bersama keluarga. Suara hampir hilang kerana asyik terjeritkan aisyah yang sungguh over-excited bawa diri sampai sesak nafas kita melihatnya. Dah tak boleh berenggang bila jumpa dengan sepupunya yang juga hampir out of control. Anak-anak kecil memang begitu lagaknya kot. Sebab banyak sangat minum air ais semasa berada di Langkawi, dia dah dapat batuk-batuk.

Banyak nak update ni. Sungguh. Tambah lagi nak bercerita pengalaman berada di Acheh. InsyaAllah nanti saya khabarkan ya. Hari ini datang pejabat rasa blank sangat, tak tahu apa nak buat dulu. Maka, haruslah saya duduk diam buat checklist kerja dulu kan. Pagi tadi bawa khadijah pergi jumpa paed dia. patutnya appointment minggu lepas, tapi since saya takde, saya forwardkan ke hari ini. Berat naik dari 7.3kg ke 8.1kg dalam masa 4 bulan. Sedikit je kan. Tapi alhamdulillah dia sihat dan Dr cakap takde apa perlu dirisaukan. Macam biasalah, jumpa Dr kejap je, menunggunya yang lama.

Nanti saya sambung ya.

No comments: