Monday, August 15, 2011

Hari Sukan Taski Aisyah 2011

Hari Sukan Taski Aisyah ini berlangsung pada 17 Julai 2011. Mula-mula tu saya risau juga Aisyah tak nak bagi kerjasama sebab kami kan baru balik dari PD sebelum tu, Aisyah kena paksa bangun dan dia tidur je dalam kereta. Sampai padang, kena kejutkan dan muka dia masam je. Ah sudah. Pastu tanya dia nak makan tak, belikan dia nugget. Alhamdulillah dia habiskan nugget tu, tapi muka masih masam macam takde mood. Saya tinggalkan dia di khemah sukan taski dia dan bawa Khadijah beredar nak bergosip berjumpa dengan rakan-rakan mak pula. Hihi.

Sukan tersebut dimulai dengan perarakan masuk anak-anak pelajar. Sebab dah mula sedikit lambat, maka cepatlah panasnya, Masing-masing gelisah. Aisyah main 2 jenis sukan je. Selipar gergasi, rupanya acara tu ialah dia kena pakai selipar orang dewasa. Dan satu lagi acara lari susun cawan ke apa. Lupa. Acara ni dia kena pass cawan pada kawan dia dan yang last kena bawa ke garisan penamat. Alah simple je kan.. Hihi..

In action. Tengah pass over selipar tu.
Yeay! Menang tempat kedua.
Ini sedang pass the cawan pula.
I won 1st place! Tengok, dah nampak smiley face kan.
Dengan kawan-kawan sekelas dia.
Aisyah bersama pingat dan hadiah dia dengan Khadijah yang juga tak sihat masa tu.
Ok Khadijah nak interframe juga. Peace semua.. :)

Khadijah masa ni tengah mild selsema, dan ada benjolan pada leher sebelah kanan dia. I bet memang sakit sebab dia tak bagi kita sentuh langsung. Malam itu juga bawa pergi klinik, Doktor cakap bukan beguk etc, cuma virus attack kuat sangat, antivirus tengah fight tu. Dia cakap akan beransur surut. Ambil masa 3-4 hari juga nak surut. Syukur juga sakitnya semakin baik.

No comments: