Sunday, January 30, 2011

Featured in Pa&Ma Ogos 2010

Dah lama pun cerita ni, dah beralih tahun pun. Haha saja baru nak publish. Terima kasih pada Kak Rita Rahayu sebab cadangkan kami untuk ditemuramah bagi edisi bulan penyusuan susu ibu - Ogos 2010. Apapun saya rasa pengalaman saya menyusukan Khadijah tidaklah begitu hebat. Masih ada yang berpeluang menyusukan anak lebih baik daripada saya, cuma mungkin pengalaman menyusukan anak pramatang yang perlu ditekankan di sini. Terima kasih kepada K Hasnita Pa&Ma atas gambar yang cantik itu.


Aisyah dengan Khadijah pun dah besar sekarang. Dan Khadijah pun dah hampir complete wean off dah ni, nanti saya kongsikan lain waktu ya.


10 comments:

cik fara @ fanadz said...

hehehe.femes lak kak mirah masuk majalah.

mirah said...

Fara,
haha yelah tu. Saje je akak publish entry ni lambat. Motif? taknak orang gi beli baca. Huhu boleh gitu?

Rasaksa Mini said...

wahhhh, glemer k.mirah masuk magazine. hehehe. best tu. letak satu la kt ofis. huhu.

mirah said...

Dayah, eh tak boleh letak kat ofis. Nak pinjam boleh, tp kena tunggu awak nak dapat baby lah dulu. Sebelum tu, cepat2 kahwin dulu. Haha..

Ummi Faris said...

kak mirah...sy pegi karangkraf karnival semalam...cari pa&ma ogos 2010...tingat yg akak tulis blog aritu mentioned pasal ni..hehe..
glamernye kak mirah n anak2..segmen personaliti lg tu..hehehe..-codda

mirah said...

Codda, hihi habis tu dapat beli ke edisi tu? ha nanti simpan tau, kalau rindu kat akak, blh tgk pa&ma tu. Haha akak gurau je lah..

Glemer ke? takde rasa mcm tu pun, sbb rasa segan lagi banyak. Tp sebab ingat nak berkongsi je, tu yg hormat permintaan k rita tu. Kalau ikutkan pjg akak tulis, wartawan tu dah sunting byk sampai rasa tak cukup isinya..hihi..

Ummi Faris said...

dapat beli...puas hati...hehe..byk gak borong pa&ma...harga murah sket..
ooo..yg dlm gambar tu kat mana tempatnye?comel btul dua org anak dara tu.pandai plak bergaya..sape sangka khadijah dulu bb prem..makin sihat nampak dia...hehe

mirah said...

Codda, shooting kat kedai mlo seri kembangan, tempat k rita. Itu gambar dah lama. Cuba tgk gambar terbaru mereka. Cheeky betul sekarang ni.. :)

Nieza Ishak said...

wahhhhhh ... ada masuk PA&MA, nieza dah lama tak langgan pama

mirah said...

nieza, cerita dah lama ni..hihi