Thursday, January 21, 2010

Chomel

Kedai chomel organizing this giveaway. Saya teringin nak join sebab saya berkenan kat nursing cover tu. Juga felt and fabric ABC tu. Tapi sebab kena pilih, saya pilih lah nak nursing cover tu. Setakat menyusukan khadijah 21 bulan ni, percaya tak saya takde nursing cover, main cover-cover dengan tudung je kalau kat luar, mujur pakai tudung labuh sket. Kenapa tak beli? Emm..entahlah saya pun tak pasti. Mungkin sebab saya tak jumpa nursing cover kat kedai nyata, sebab saya macam choosy sket nak beli benda melibatkan material kain ni kan, kalau takde depan mata, macam payah nak pilih, mungkin juga sebab belum jumpa design yang berkenan, tapi biar apapun, saya tetap nak try giveaway ni sebab boleh dapat percuma, kan, kan.. :). Corak kainnya pun menarik, sampai saya pun tak sure nak corak yang mana. Tak percaya, tengok bawah ni ok.

Saya rasa nak kain yang corak paling bawah sekali. Cantikkan corak bunga agaknya(nampak sipi-sipi je), boleh match dengan semua baju. Oh saya berharap akan ada satu nursing cover untuk guna semasa menyusukan khadijah kat luar, kekadang kalau ramai sangat people kat public, saya terpaksa elakkan menyusukan khadijah, pity her, kan. Bila dah time kat luar, barulah terasa pentingnya nursing cover ni, tapi pastu hilang macam tu je intentionnya. Saya nak, saya nak. Serius ni.

Imagining myself wearing nursing cover ni. Cantik kan.
Tambah pula kalau dapat before cuti raya cina, kami ada family trip ke melaka, mesti berguna nursing cover ni..

Jadi, apa lagi kalian, cubalah try buat giveaway ni. Klik ke sini. Hadiah sangat best dan menarik tau, ni saya list kan kat bawah. Gigih saya masukkan juga gambar hadiah ni suh mak-mak yang ada teringin nak join sama. Alah adat menang kalah bertanding tu biasalah kan. Rezeki masing-masing. Tapi, saya confirm nak hadiah nursing cover kat atas tu. :)

Chomel Paci ClipChomel Nursing Clip

Chomel Fabric Alpahbet (A to Z)

Chomel Felt Alphabet (A to Z)


Chomel Burp Cloth


Ok enough said. Cepat-cepat lah join ya, deadline penyertaan 31 jan 2010.


p/S: pagi tadi hari inovasi institut, tapi saya tak cukup bertuah sebab dah lah tak menang award, cabutan bertuah pun tak dapat. Thanx yus aka roomate yang sudi share hamper biskut dia. :)


No comments: