Saturday, July 3, 2010

Belum packing

Saya belum siap packing barang lagi, nak kena settlekan dulu urusan nak tinggalkan suami & anak-anak ni seperti, clearkan laundry basket, lipat kain dan iron baju kerja suami & sekolah aisyah, tak termasuk nak susun siap-siap baju sukan dia. Ini terjaga sebab ingatkan nak siapkan kerja ofis, tapi tak dapat buat sebab colleague saya belum bagi bahagian dia utk saya buat seterusnya. Huhu esok siang pasti saya tak dapat nak online sebab busy dengan anak-anak, settlekan kemas rumah pula, tambah pula makabah saya nak datang esok. Haih sempat ke siap ni?

Saya sungguh penat sebenarnya, sepanjang minggu ni saya asyik terjaga tengah malam dan siapkan kerja ofis dan kerja rumah sekali. Malam tadi masa masak rasa macam nak tidur je. Lepas isyak je terus tidur, terjaga pukul 1 pagi lebih tadi. Harap-harapnya dapat rest dalam perjalanan ke kemboja nanti. Flight saya pukul 9.30 pagi ahad nanti, pukul 6 pagi dah kena keluar rumah. Mujur kenderaan ofis yang bawa ke airport, saja taknak bagi suami hantar ke KLIA, kan jenuh pujuk anak-anak menangis nanti. Kesian kat mereka nanti. Bila tanya khadijah, nanti ummi pergi kerja, adik sleep dengan abah tau. Dia jawab 'nanak(tak nak).., nak ikut ummi..' Huhu..Aisyah nampak ok, maybe sebab dia dah besar sket, cuma dia cakap nak suh ummi juga hantar ke sekolah dia. Mana boleh kakak..

Ok saya nak buat benda lain lak ni, Yus, cepatlah send file tu kat akak ya..hihi.. tq.

2 comments:

YuSniZa said...

Dah send dah kak mlm td kul 3.30 pg..huhu..sorry late

mirah said...

yus, awak sent silap file. Huhu...