Friday, November 13, 2009

Bumble Bee from MyBreastpumpshop

Alhamdulillah. Thanx to Aja yang buat giveaway nih. Eventhough saya baru kenal dia, itupun kenal sebab dia jual medela breastpump dari forum SI. Huhu dapat tengok sajalah, sebab harganya boleh tahan mahal dan saya dah selesa menggunakan avent isis pada masa itu dan perjalanan menyusukan khadijah pun dah half way, rasanya stick guna pump yang ada je lah. Tapi, tapi kan chewwah ada angan-angan nak beli new pump bila ada next baby nanti ni. Maybe will opt for medela. Who knows kan. InsyaAllah... 'wink wink'

Dan saya dapat 8 botol bumble bee ni. Sangatlah sesuai untuk saya simpan ebm, selagi ada ni kan. Saya pernah terfikir nak beli juga dulu, tapi mengenangkan tak dapat nak buat frozen stock banyak lately, maka dipadamkan niat ni dulu lah. Kat rumah tu pun dah berderet botol mlo yang kena digunapakai. Kira boleh standby botol baru ni bila nak discard mana-mana botol mlo yang dah tak relevan nak pakai.


Ni lah botol bumble bee tu.

And to my suprised, semalam baru email details kat Aja, hari ni dah terima dah parcel tu. Memang fast delivery kan. Thanx again Aja. May Allah bless you.

p/s: ni 1st time dapat free gift. Excited rupanya.. hihi.

1 comment:

~Umi.Sufira~ said...

wah seronoknya mirah!! Dapat botol free...sampai 8biji lak tuh..:)