Thursday, June 2, 2011

Entry tertangguh lagi.

Entry tertangguh lagi ini.Saya pamerkan kad ucapan Selamat Hari Ibu yang Aisyah buat di taski dia dan dia buat untuk ummi dia. Terima kasih Aisyah. Ummi sayang kakak dan adik.

Kad ucapan besar ini ditampal di sekolah dia. Aisyah kata dia tulis sendiri nama dia.


Dua gambar di atas ini pula kad yang dia buat untuk umminya. Saya rasa tahun lepas pun ada kad juga, tapi malas pula saya nak cari semula. Hihi. Memang kad tahun ini lebih baik daripada tahun lepas pastinya.

Ini gambar di i-city lagi.

Aisyah seronok sungguh main salji buatan tu. Yang tak seronoknya sebab lantai tu basah, kalau letak pelapik plastik yang boleh elak licin tu rasanya ok juga kan.
Gambar Khadijah mestilah ada juga kan. 










Saya mula kena selsema hari ini. Sesuatu yang saya tak jangka dan harap dijauhkan pada hari-hari terakhir sebelum berangkat ni. Namun, perancangan Allah itu tiada siapa yang tahu kan. Pasti ada hikmah di sebaliknya. Maka, saya redha. Moga saya cepat baik dan tidak berjangkit pada anak-anak pula. Itu lagi merisaukan. Saya perlu rehat yang cukup je sebenarnya tapi, masa sangat terhad. Moga segala urusan kami dipermudahkan. Amin.

No comments: